onsdag 25. april 2012

Turbok

I dag fant jeg et kort som det sto følgende på:
so many books...so little time...
og for meg som jobber midt i blandt bøker hele tiden kan jeg jo si som så at jeg har mye dårlig samvittighet for alle bøkene jeg ikke har lest. 

MEN

Hvis jeg nå skal velge en bok å ha med på tur. Hva skal jeg da velge?
Lurer på om jeg har landet på boken The popes of Rome, altså.  
Men kanskje skal jeg heller ta en av disse:
Livet i skogene
Den lukkede bok
Ekstremt høyt og utrolig nært
Simon og Eiketrærne

...eller noe helt annet.
Tips?

5 kommentarer:

  1. Bare EN bok? Jeg tror du er sprø :)

    SvarSlett
  2. Haha, neida, lydbøker i tillegg, og faren har jo også en bok, så kanskje vi kan bytte! :)
    Dessuten er det jo ikke i periferien vi skal sykle. Kanskje har de litteratur å hente også i Danmark, Tyskland, Sveits eller Østerrike også!!??

    SvarSlett
    Svar
    1. Jojo - men jeg må advare om at det kan være lite (bra) på engelsk i de tysktalende land, med mindre dere kommer til store steder...

      GOD TUR, gleder meg til å følge reisen her!

      Slett
  3. Det blir en stafett: Du begynner med en bok, som leder deg til eller blir avløst av en annen - Herlig!

    SvarSlett
  4. Den heter jo The families who msde Rome. Se nytt Turbokinnlegg! :)

    SvarSlett