lørdag 21. april 2012

A-magasinet


Fredagens A-magasin (20.april)  handler om tid.  Lars Saabye Christensens første dikt skal ha vært slik:

Når jeg ser to klokker
som viser forskjellig tid
blir jeg redd.

Og det kan man fort bli. Vi er alle opptatt av tid, men vi er kanskje aller mest opptatt av at vi ikke har den. Pappa og jeg er enige om at på denne sykkelturen så skal tiden i noen grad opphøre. Vi skal sykle. Og det er det. Punktum. 
Da synes jeg det var ekstra morsomt at midtsidene i denne ukens A-magasin var viet syklistene og de store kunstneres ord om det å sykle. Heia A-magasinet. Og heia sykkelen.
Og ikke minst heia tiden!



Å sykle om sommeren kan du lese 

1 kommentar:

  1. Nå har også jeg sett a-magasient. Herlig! Nydelig forside. Godt å høre at du og faren kan la tiden i fred en stund. H:)

    SvarSlett