lørdag 14. april 2012

Telttest

Dette? Hver dag i fire-fem uker? Hva gir`u mæ?
Teltet er oppe. Men hvordan fungerer
dette liggeunderlaget mon tro?

Det er jo også sånn at man skal på langtur må man av og til ta en pause for å sove og restituere. Det har også vi tenkt til. Og for at denne turen ikke skal bli like dyr som den er lang (og fordi jeg skal bruke pengene mine på fine ting i Roma) så har vi altså valgt å ha med et telt. Teltet vi skal ha med er av typen Rondane. Det går for å være et av verdens letteste og enkleste telt å forholde seg til. Det vil jeg tro passer bra etter en lang dag på sykkelsetet og litt lavt blodsukker. Helsport, tenker på alt dem. 

Liggeunderlagene er en Mammut light pump mat. Den skal også være av de beste på markedet, men jeg synes det tok litt mer enn de foreviste 30 sekundene å pumpe den opp. Men kanskje jeg bare trenger mer trening? 

Liggeunderlagsopppumpingstrening. Den timen har de visst ikke på Sats.

Moren og Faren foran det nyoppspente teltet. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar